piątek, 22 stycznia 2016

LBA PO RAZ DRUGI!

To już druga nominacja, a rozdziałów dopiero 6. 
Serdecznie dziękuje Paulina Patrycja za nominację.


Pytania od niej:
1. Ile masz lat?
 Mam 14 lat, jeszcze tylko trochę i 15 :)
 
2. Ile blogów masz?
4, z czego praktycznie tego prowadzę regularnie.
 
3. Do której klasy chodzisz?
2 gimnazjum.
 
4. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Trochę tego jest ale między innymi:
Dary Anioła
Wybrani
Szeptem
Wodospady Cienia
Rywalki
Fangirl
Mroczna Bohaterka
I wiele wiele więcej XD
 
5. Co obecnie czytasz? 
Tajemny ogień!
 
6. Masz ulubiony zespół muzyczny?
Raczej nie XD
 
7. Kim chciał/a byś być w przyszłości?
Chciałabym zostać pisarką, albo założycielką jakiegoś znanego portalu społecznościowego.
 
8. Jaki jest twój ulubiony owoc?
Malina <3
 
9. Czego nienawidzisz najbardziej?
Ludzi, którzy osiągają coś przez podlizywanie się :)
 
10. Masz motto życiowe?
Nope
 
11. Jest coś, czego nie lubiłeś/aś i zmieniłeś/aś zdanie do tego? Jeśli tak to co? 
Owszem i był to film..uwaga Dary Anioła  XD. Kiedy obejrzałam go pierwszy raz jakoś nie specjalnie mnie zaintrygował ale włączyłam go następnego dnia (tym razem sama) i pokochałam XD 



Pytania ode mnie:
1)Co Cię denerwuje?
2) Skąd pomysł na taką nazwę bloga?
3) Twoja ukochana bajka z dzieciństwa to…
4) Czytasz mojego bloga? Jeśli tak, co sądzisz o głównej bohaterce? Uważasz, że jest kapryśną nastolatką, a może skrzywdzoną dziewczynką? Z kim powinna tworzyć duet?
 5)Co porabiasz, gdy nie blogujesz?
6) Twoje 3 ulubione seriale?
7) Ulubiona seria, trylogia?
8) Czy wyobrażasz sobie siebie jako władcę Polski? (Średniowiecze) Co byś zrobiła aby żyło się nam lepiej?
9) Jesteś osobą tolerancyjną?
10) Ulubiona piosenka?
11) Czy chciałbyś utknąć w swoim śnie do końca życia? Jaką historię byś stworzyła/stworzył? Kim byś był/a i co byś robił/a?  
 
 
Ja nominuję  :
 

3 komentarze:

  1. Mam wielką przyjemność nominować cię do LBA!!!
    Więcej--->http://niezanahistoriaclary.blogspot.com/
    Gratulację!

    Clary :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy next?! Nie mogę się doczekać! Pisz szybko!

    Clary :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio miałam zawalony tydzień, a nawet dwa. Szkoła...
      Rozdział 7 pojawi się jutro albo dzisiaj, będzie podzielony na 3 części.

      Usuń

Jeśli czytasz zostaw po sobie ślad w postaci komentarza.