czwartek, 21 stycznia 2016

LIEBSTER BLOG AWARD!

Liebster blog award!
Dziękuje za nominację Clary Herondale -http://niezanahistoriaclary.blogspot.com/2016/01/lba-x3.html



Pytania od Clary:
1.
Co lubisz najbardziej robić?
 Ehm, trochę tego jest ale głownie, to kocham grać w siatkówkę, czytać, słuchać muzyki (takie pospolite XD), oraz tworzyć okładki!

2.
Jaką książkę przeczytałaś/łeś jako pierwszą?
 Jeśli chodzi o książkę, którą przeczytałam z własnej woli (bo to nie lektura) to Dary anioła miasto popiołu.
Zaś jeśli o lekturę to nic nie mogę sobie przypomnieć XD

3.
Jak to się stało że przeczytałeś/łaś DA?
 No więc pewnego pięknego dnia, moim przeznaczeniem było obejrzeć ten film...
Bardzo mi się spodobał, więc nie mogłam się doczekać 2 części, jednak po pewnym czasie nie wytrzymałam a jak dowiedziałam się, że film jest ekranizacją książki to musiałam się koniecznie dowiedzieć co będzie dalej. I tak o to po raz pierwszy w życiu przeczytałam książkę z własnej, niewymuszonej woli! Drugi tom darów anioła!!!!
(Tak entuzjastycznie)

4.
Ulubiona pora roku?
Lato!

5.
Czytasz mojego bloga?
Oczywiście, że..tak! 
6.
Jeśli tak to co o nim sądzisz?
Ty już dobrze wiesz XD
Uwielbiam go XD, codziennie sprawdzam czy dodałaś rozdział albo chociaż jakąś notkę XD
(I oczywiście uwielbiam Anabeth!)

7.
Należysz jeszcze do jakichś fandomów?
Tak

8.
Jeśli tak to do jakich?
Moja słodka tajemnica XD

9.
Jakiego koloru masz oczy?
Niebieskie

10.
Co byś zmienił/a w sowim życiu?
Trochę tego jest ...

11.
ZA CO KOCHASZ KSIĄŻKI????
ZA TO, ŻE GDY JE CZYTAM MOGĘ ODERWAĆ SIĘ OD PROBLEMÓW I PRZENIEŚĆ DO ŚWIATA, W KTÓRYM ICH NIE MA. I WIELE WIELE INNYCH!



Pytania ode mnie:
1)Najlepszy blog jaki kiedykolwiek czytałeś?
2)Twój ulubiona para książkowa?
3)Gdybyś mógł/mogła zmienić swoje imię, jakie byś wybrał/a?
4)Jaka książka była twą pierwszą?
5)Kto jest twoim idolem?
6) Masz jakąś zabawną historię ze swego życia? Jaką?
7)Książka, przez którą nie mogłaś/eś spać po nocach?
8)Ulubiony film?
9)Kim chcesz być w przyszłości?
10)Czy gdy piszesz utożsamiasz wykreowaną postać ze sobą?
11)Czy chciałbyś się przenieść do średniowiecza? Dlaczego? 


Ja nominuję  :
Mallaroy 
Nieznana historia clary
All of me
The mortal instruments the other story
Czy to koniec Maleca? 
Dwa w jednym
błękit-czarodziejski-demoniczna-czerń 

1 komentarz:

  1. MAM zaszczyt nominowania cię do LBA! Więcej TU:
    http://the-mortal-instruments-another-story.blogspot.com/2016/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz zostaw po sobie ślad w postaci komentarza.